Het kan zijn dat je voorlopig nog wat problemen hebt om als Ziggo klant League of Legends te spelen.
League of Legends spelen is de komende tijd voor Ziggo klanten misschien wat moeilijker. De ISP kampt met problemen in het verbinden met de game. Dat kan zich op twee manieren uiten. Je kunt in het login scherm een melding krijgen dat je niet verbonden bent met het internet. Een andere mogelijkheid is dat je wel in het hoofdmenu komt, maar dat na een aantal seconden de ‘Play’-knop grijs wordt. Je krijgt dan een melding dat je de game opnieuw moet opstarten om te kunnen spelen.
Riot en Ziggo zijn op de hoogte van de problemen en voeren onderzoek uit. Geen van beide partijen kan zeggen wanneer het probleem opgelost is. Een tijdelijke workaround is dat je meteen na inloggen een lobby aanmaakt. Op het moment dat je namelijk in een lobby zit, lijkt deze niet afgesloten te worden en kan je dus blijven spelen, mits je meteen na het einde van een potje een nieuwe lobby aanmaakt. Daar kan je vervolgens zo lang in blijven als je zelf wilt.